Torsdag

Orkade faktiskt ta mig upp idag, eller var tvungen. Mamma o pappa hade nog flippat annars haha. Aja kom till skolan kl 9 typ och satte igång med fysik plugg. Gick ganska bra fick gjort klart allt för denna veckan i alla fall. Sen när vi hade tänkt att äta tyckte Canny att vi kunde dra till Max och slå på stort med en HAMBURGARE! Så jag, Jossan, Canny och Zeinab drog dit och käkade. På vägen tillbaka tänkte jag vara lite duktig så jag tog upp ett ciggpaket och tänkte slänga det i en papperskorg ifall vi skulle stöta på någon. Men märkte snabbt att det inte fanns någon i närhetenöver huvudtaget så jag slängde det på marken igen. Så kommer en gubbe förbicyklandes "Man ska inte slänga skräp sådär på marken" jävla idiotgubbe. Tack för det typ, jag som försökte va schysst mot miljön men inte lyckades. Aja nu är jag i alla fall hemma och ska snart övningsköra till min kusin för att hämta nåt konstigt medel man ska ta inför Egypten-resan =) Gott gott! Bara 7 dagar kvar!

Ha det fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0