Less talk - more rokk

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. 
Mamma tvinga mig att gå på ws klockan 8 idag så jag ställde
klockan på halv 6 för att hinna till 7 bussen.
Orkade jag gå upp? Nej
Ställde om klockan på 7 istället för att hinna åka med mamma.
Orkade jag det?
Nej
självklart inte eftersom jag hade ställt klockan på
halv 6 så jag inte fick sova ordentligt.
Så nu sov jag till 9 istället. -_-
Aja själv hemma nu, får väl hitta på något kul.

The music is loud
The kids are so young
All over the world
They wanna have fun
The music is so loud
It drowns out the talk
All over the world
Just give us more rokk
The music is loud
The night is so young
All over the world
We wanna have fun
The music gets louder
Please don’t call the cops
All over the world
We just wanna rokk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0