Ordinary World

Tja blogg1. Idag var en seg dag i skolan, somnade till flera gånger på engelska föreläsningen -_- Väl hemma åt jag något och sen övningskörde jag med mamsen lite. Tränade på att köra vid lite mer traffikerade platser och korsningar där man behövde byta fil osv. Sen handlade vi på maxi och där mötte jag Sandra o hennes morsa (Y) Haha. Som vanligt smög Matilda ner lite onyttigheter i vagnen, He He (6) Nu sitter jag och skriver jobbansökan, massa konstiga frågor haha >.< "Nämn 3 kända personer du tycker har stark utstrålning" "Har kunden alltid rätt? JA/NEJ"
Ne nu ska jag göra en paj jag kan bjuda på här hemma framför tv'n sen. Mums =)

Sandra föreslog att jag skulle skicka in den här bilden i min ansökan. Låter det som en bra idé???  (bjuder på den ... hm )

er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0