När allt var perfekt förstörs det som vanligt

Kom nyss hem efter en trevlig kväll hos Tapper. Gått en lång väg från bussen och tänkte hela tiden på att äta
knäckebröd med ost när jag kommer hem. Men när jag öppnar kylen ser jag pannkakor så jag bara slängde mig över dem!!! MUUUMS. Tog sylt ossånt. Så tänkte jag för mig själv, kan det bli mer perfekt? JA DET KAN DET! För just som jag ska ställa in syltburken i kylen igen tappar jag den i golvet HAHahaha. Fick torka upp sylten o samla ihop lite glasbitar, det andra får jag väl dammsuga imorgon eller något. Skrev en lapp till mamsen också "GÅ INTE HÄR! Tappade syltburken i golvet i natt, förlåt mamma <3" Det var lugnt som tur var för hon kom ner i köket 3 minuter senare. -_-  Aja nu har jag i alla fall ätit upp och är mätt så ska väl ta och sova.
Godnatt hoppas alla sover gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0