Häähää

Nämen oj Tilda har lyckats gå in på sin blogg för första gången på a vet inte, ett par veckor kanske x)
Det är tråkigt att blogga när man inte har något att skriva, liksom finns ju inget speciellt att skriva om, och orka slösa tiden när man kan läsa nåt annat intressant istället för att försöka skriva något intressant som andra ska läsa -_-
Men aja jag slänger väl upp ett inlägg bara för att se om folk fortfarande läser höhö.

Var på maxi idag och köpte julgran. Morsan ska vara så himla omständig jämt. Hur svårt kan det vara att bara ta en gran? Vem bryr sig om den är snygg, ful, tät, tunn, barrar, fel grön färg? Ärligt talat det är bara att ta en gran sen är det bra med det. Men nää hennes gran måste vara så himla fin. Usch pallar inte det finns viktigare grejer att bry sig om. Tvingade henne i alla fall att gå med mig in på maxi så jag kunde köpa fågelmat och nåt att hänga i trädet utanför vårt hus. Djur är också människor och ska också få julgodis.

Har varit duktig idag också och gjort klart min engelska så jag kan prata om något nästa vecka, får väl bli lite kemi senare också inför provet :)

Ha det gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0